2016. február 2., kedd

22. RocK Me

Emily szemszöge


Reggel kibaszottul fájt a fejem.Valaki szuszog mellettem, ami idegesítő. Átfordulok és szembe találom magam Niallel. Ácsi mit keressek én itthon? Próbálok visszaemlékezni, de nem megy. Azóta mióta Harry megbámulta Danit, Dani meg szemezett vele, elmentem inni. Kértem 4 vodkát meg nem tudom után minden kiesik. Adjatok már egy rohadt gyógyszert, mert tönkremegy a fejem. Felkelek az ágyból és a fürdőszoba felé veszem az irányít. Viszem magammal a telefonom, és pár ruhát. Bezártam és levetkőztem. Beálltam a zuhany alá és magamra engedtem a kellemes vizet. Jól esett hogy a meleg víz csurdogált le a testemen. 20 percig csak áztattam magam, majd 5 percig letusoltam. Miután kész lettem, magamra csavartam a törölközőt. Mi a szar ez? Kapcsolják ki....ja ez a telefonom. Hová is tettem a....Meg is van.
- Igen? - szóltam bele. Belekuncogott az a valaki.
- Fel keltél? - kérdezte valaki kurva hangosan.
- Ne kiabálj fáj a fejem! - mondtam neki.
- Nem kiabálok, hol vagy most? - kérdezte az idegen.
- Itt vagyok a szobámba, vagyis a fürdőbe Niall van a szobába. - mondtam és megráztam a fejem.
- Mindjárt ott vagyok. Tarts ki! - mondta és bontotta a vonalat. Még mindig nem tudom kivel beszéltem de nem is érdekel. Szét megy a fejem. Felöltöztem nyugodtan, és remélem jól. A hajamat összefontam lófarokba. 10 perc múlva már készen is voltam. Mikor kiértem Niall az ágyon ült mellette Harry.
- Jó reggelt. Kell még gyógyszer? - kérdezte vigyorogva. Heves bólogatásba kezdtem erre felém nyújtott egy pirulát. Kimentem egy pohár vízért, és le is csúsztattam a torkomon. Már nem fájt annyira a fejem, de remélem elmúlik. Mikor visszaértem Niall az ágyon feküdt és káromkodott, míg Harry vigyorgott.
- Mi történt? - kérdeztem, de akkor Dani rontott be.
- Öltözz este fellépés és még semmit nem tudsz. - mondta Dani. Értelmetlenül néztem rá. - Öltözz át olyan cuccba amibe táncolni szoktál. Valami kényelmesbe. De gyorsan. - mondta Dani kettőt tapsolva. Rohantam a bőröndömhöz utána pedig a fürdőbe. Levettem a ruhákat és felvettem a ruhákat és rohantam is ki Danihoz, aki ugyan olyanba volt mint én. Szuper.
- Gyere már, várnak a csajok hogy megismerjenek. - kacsintott rám Dani majd kirohant.
- Sziasztok! Majd találkozunk. - küldtem egy puszit és én is rohantam Dani után. Lent várt az aulában, ő és a többiek. Gyorsan meg volt at ismerkedés és mentünk is tanulni. Bementünk egy kibaszott nagy terembe .
- Itt fogunk próbálni. Fél óránk van utána jönnek a fiúk és velük is próbálunk. - csapta össze a kezét Dani. Fél óra alatt szinte betanultam az összes koreográfiát, mondom szinte. Lesz egy szám, ahol ki kell választani egy fiút és neki kell majd "rázni" magunkat. Én undorodom az ilyentől, de ez volt Dani ötlete amit a nem is tudom ki elfogadott. Persze. De miért ilyen Dani? Tudja mi volt velem, és pont most akar ilyet. Mi baja lett? 5 perc múlva megjöttek a fiúk.
- Na akkor kezdjük! - csapta össze a kezét azt hiszem Paul. A fiúk elénk álltak és 5 mikrofont kaptak a kezükbe. Elindult az első szám amire már úgy tudtam a koreográfiát, mint ha már 1000 éve csak erre táncolnék. Ez így ment az összes számmal, majd jött az utolsó.
- Na akkor itt jön az hogy a lányok kiválasztanak egy fiút, és nekik táncolnak. - mondta Paul. Nagyot nyelve néztem Niallre majd oda futottam hozzá.
- Niall nekem nagyon nagyon kínos lenne ha veled kéne táncolnom. - mondtam neki őszintén. Egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el a száját.
- Köszi húgi. Nem tudtam volna hogy elmondani ezt. - mondta én meg felröhögtem.
- Akkor meg van az 5 lány? - kérdezte Paul, mire Dani bólintott.
- Én, Em, Clare, Hanna, Kate. - mondta én meg nagyot nyeltem.
- Rendben mivel te választotál lányokat a fiúk választanak, hogy kit akarnak! Ne értsétek félre nem akartalak megbántani titeket, csak nem tudtam volna máshogy elmondani. - kért bocsánatot Paul, mire mi csak bólintottunk. Egy pillanatra fordultam el de már előttem is termet a zöld szemű.
- Szervusz. - mosolyogtam rá.
- Szia. Tegnap ha ne segítek ott maradsz ugye tudod? - kérdezte mire nekem elkerekedett a szemem.
- Mi van? - kérdeztem meg picit hangosan.
- Nincs duma, Styles. Kezdjük. - mondta Paul és összecsapta a kezét. Elindította a számot. A Rock me, ment ami az egyik kedvencem. Mikor eljött az a rész előre somfordáltan és a betanult mozdultakat csináltam. Picit kínosan éreztem magam, mert úgy mond nem csak Harry nézett kitágult szemekkel de az összes fiú. Hogy miért? Mert Dani egy elég kurvás táncot tanított be nekünk. Ez a egész próba este 7-ig tartott utána elmentünk átöltözni és ilyenek.


A koncert este 8-kor kezdődik vagyis 2 perc múlva. Már bent vannak sokan és csak néha kukkantok ki. Idegesen nézek Danira, ő meg küld felém egy biztató mosolyt. Picit lenyugszok, majd Dani elindul a színpadra mivel én vagyok az utolsó nem izgulok annyira. Csak rettegek, hogy ha elszúrom akkor vége a karrieremnek és mehetek máshová. Valaki erősen megfogta kezem és visszahúzott. Felnéztem rá, egyenes a zöld szemeibe.
- Nyugodj meg. Nem fogsz semmit elrontani. Jól mozogsz. - mondta és puszit nyomott a homlokomra. Mintha belém rögzítette volna úgy hatoltak a szavai. Én is elhiszem hogy minden jó lesz. Már a színpadon vagyunk és a fiúkat várjuk. Mikor ők is megérkeznek, hatalmas sikítások lesznek. Köszöntik őket majd bele kezdenek a What Makes You Beautiful. A testemet átjárta a zene és nem figyeltem senkire csak a zenére. Egész koncert idő alatt így ment majd jött az utolsó szám...a Rock Me. Itt volt az a pillanat, hogy egy másodpercre lefagytam. Miután észbe kaptam mentem is Harryhez. Vigyorogva várt rám. A szemembe nézett én meg az övébe.
- Rock me, Rock me, Rock me, Yeah! - és ezután mehettünk is vissza a "helyünkre". Bár helye csak a kutyának van, de Dani szerint a helyünkre. Nem tudom mi lett a csajjal de kifordult magából. Úgy mondd ráhajt Harryre mikor tudja hogy tetszik nekem meg neki ott van Liam. Na mindegy utána meg a tánc mozdultatok. Mi lehet vele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése